Organizátor potvrdí žadateli účast prostřednictvím emailu, popř. telefonicky.
Organizátor si vyhrazuje právo přihlášku z kapacitních důvodů odmítnout. Případně navrhnout jiný termín.
PODMÍNKY ÚČASTI
Podmínkou účasti je akceptovaná přihláška a zaplacení účastnického poplatku (není-li určeno pro daný seminář jinak).
PLATBA ZA SEMINÁŘ
Platbu za semináře je nutné uhradit převodem na účet nejpozději 10 dnů před termínem semináře.
Platbu provádějte na číslo účtu: 881227001/5500 Raiffeisenbank a.s.
Daňový doklad Vám bude vydán při prezenci na semináři, či na vyžádání zaslán Českou poštou.
Jiné způsoby platby za seminář jsou možné pouze po dohodě s organizátorem.
STORNO PODMÍNKY
V případě, že účastník zruší svou účast, částka za kurz mu nebude navrácena. Je možné dohodnout účast v jiném termínu kurzu.
ZRUŠENÍ SEMINÁŘE
Organizátor si vyhrazuje právo seminář zrušit pro neočekávané důvody (např. nemoc přednášejících).
Organizátor bude o této skutečnosti přihlášené účastníky neprodleně informovat a již uhrazené poplatky zašle zpět na účty účastníků, či dohodne s účastníky jiné datum semináře.
PLATNOST PODMÍNEK
Obecné podmínky účastni na seminářích BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o. jsou platné od 1.1.2014.